Review: proteine koek van MyProtein

Afgelopen week ontving ik een leuk pakketje. Het was een pakket van myprotein met producten die ik mocht uitproberen. Ik heb al meerdere keren op het punt gestaan op verschillende websites proteïne cookies te bestellen. Dit omdat ik echt een cookie monster ben, en ik me wat minder schuldig voel als ik koekjes eet met veel proteïne. Echter heb ik dit nog nooit besteld omdat ik bang ben dat de doos in een keer op gaat. 12179478_10207514192790012_794655629_n

Ik was daarom ook heel blij dat er proteïne koeken in de smaak double chocolate chip in het pakket zat. Nu kon ik ze eindelijk uitproberen! Lees verder om te zien wat ik er van vond, en of ik ze allemaal in een keer op gegeten heb haha.12177979_10207514192470004_2049036546_n

Voordelen van de koeken:

De smaak en structuur is gigantisch lekker! Het is geen harde koek maar heel lekker zacht. En de smaak chocolade is altijd goed natuurlijk. Er zitten chocolade chips door de koek, en de koek is groooot! Doordat de koek zo groot is vult hij echt enorm! Dit vind ik prettig, want dan heb ik niet de drang om de doos in een keer op te eten. Ik heb geprobeerd hoe ver ik kon komen, maar ik kwam niet verder dan 2 hihi. Dus voor de mensen met eetbuien onder ons is deze prima!

De koek bevat 37,5 gram eiwitten per stuk! Dit, samen met snelle koolhydraten, maakt de koek voor mij een perfecte snack voor na mijn workout. Mijn spieren kan ik hiermee weer voeden. 12178308_10207533512712998_409638362_n

Nadelen van de koeken:

Ze bevatten per stuk 320 calorieen. Dit vind ik erg veel voor een snack. Maar je kunt hem natuurlijk als onderdeel eten van bijvoorbeeld je lunch. Of delen door 2 zodat je twee keer kunt genieten van deze koek als snack. En ik weet zeker dat de mensen die volgens IIFYM eten, hem prima kunnen fitten in hun dagelijkse voeding 😉

Een ander nadeel kan zijn de toegevoegde suikers en zoetstoffen. Voor de mensen die liever geen suiker en zoetstoffen eten is deze koek dus niet zo geschikt. Mij maakt dit voor af en toe niets uit 🙂

Ook mijn vriend heeft de koek getest samen met een vriend van hem, nadat ze samen de 19 km strong viking run hebben gelopen. En ze waren enthousiast! 😀12038464_948313405239135_4930061248702829526_n

Ik vind dat de koeken zeker de moeite waard zijn om af en toe te bestellen! Met 12 stuks in een pak kun je even vooruit. Persoonlijk hoef ik ze niet iedere dag te eten, ik eet ze het liefst nadat ik mijn leg workouts heb gehad.

Ben je enthousiast geworden naar de koeken? Denk je dat je ze een keer gaat bestellen? Zit je nou te twijfelen of je wel meteen een heel pak wil bestellen, dan kun je ook vet handig 1 koek bestellen via deze link. Perfect om hem eerst een keer uit te proberen!

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die hem wel eens op hebben, en wat jullie er van vonden? 🙂

Liefs Manouk!

Geef een reactie

