Recept: Gegrilde wraps

IMG_20150617_182021Mijn eerste diner receptje! De recepten op mijn blog zijn allemaal erg simpel. Zo ook deze, maar mijn vriend en ik vonden het zo lekker dat ik het toch wilde delen. We kennen allemaal wel de pizzawraps. Deze lijken er op alleen gebruik ik de grill. Dit geeft toch weer een heel andere smaak en structuur aan de wraps dan de oven. Ze zijn mager, gezond en heel erg lekker. Het enige wat je er voor nodig hebt is een grill.

Ingrediënten voor 2 personen;

– 4 tortilla wraps

– 1 blikje tomaten pureIMG_20150617_181639

– 1 pakje rauwe ham

– 200 gram hüttenkäse

– 70 gram rucola

– 1 rode ui in ringen

– Italiaanse kruiden en peper

Leg de wraps open naast elkaar neer. Smeer eerst tomatensaus over de wrap, en vervolgens beleg je de wrap met de rest van de ingrediënten. Beleg de wraps maar op een helft want je klapt hem straks dubbel. Ik heb gekozen voor de volgorde: tomatensaus – rauwe ham – rode ui – hüttenkäse – Italiaanse kruiden en peper – rucola.

IMG_20150617_181721IMG_20150617_181937 Klap de tortilla dubbel en leg hem tussen de grill tot deze mooi bruin is. Als je met z’n tweeën eet, en je wilt de wraps tegelijk eten, kun je de eerste wrap die gegrillt is even warm houden in de oven wanneer de tweede wrap tussen de grill zit. Zo kun je tegelijk de wraps eten zonder dat de eerste al helemaal koud is geworden.

Serveer het met een lekkere salade, en je hebt een heerlijke maaltijd! Je kunt dit natuurlijk ook prima als lunch eten.IMG_20150617_182124


Eet smakelijk! Liefs Manouk

2 reacties Voeg uw reactie toe

  1. laura schreef:

    Dus per persoon eet je 2 wraps? Ziet er echt mega goed uit!

    Like

    1. manoukmoves schreef:

      Nou licht er aan hoe grote eter je bent. Ik kon er twee op met een salade. Maar mn vriend drie met een salade. Is ff kijken hoe ver je komt haha. ja was echt heel erg lekker! zeker een aanrader 🙂

      Like

Plaats een reactie