Mijn mooiste reizen: Deel 1

Ik hou ontzettend veel van reizen! En aangezien ik wel eens een keer ergens anders over wil bloggen dan alleen recepten e.d. plus dat het zulk lekker weer is deze week, schrijf ik in dit blog over mijn favoriete reizen. Ik deel het op in 3 blogs aangezien ik best veel top reizen heb gemaakt. Met in deel 3 mijn twee aller aller mooiste!

IMG_0005

Van kinds af aan deden mijn ouders al erg hun best om de zomervakanties ook voor mijn zusje en mij zo leuk mogelijk te maken. Er was altijd een combinatie tussen natuur/cultuur snuiven en relax dagjes. Toen we nog erg jong waren bleven we voornamelijk in Nederland, hier hebben we hele leuke vakanties gehad maar ik weet er helaas vrij weinig meer van.

Toen mijn zusje en ik iets ouder werden reisden we veel naar campings in Frankrijk en Italië. Dit waren echte jeugd campings met veel activiteiten en we maakten hier veel vrienden. Verder was de omgeving altijd prachtig.img30783716

In dit blog vertel ik over 2 van mijn mooiste camping vakanties. De vakanties in de Ardeche en Verdon in Frankrijk. Naar de Ardeche zijn we in 2008 geweest en de Verdon in 2010. Dit zijn beide actieve vakanties waar de natuur adembenemend mooi was en waar we erg vette dingen hebben gedaan. Zoals in de Ardeche; 30km kanoën door de canyon, quadrijden en paardrijden door de bergen.

l'Ardeche 148l'Ardeche 129

l'Ardeche 031l'Ardeche 034

In de Verdon hebben we net zulke leuke activiteiten gedaan, waaronder; raften door de canyon, prachtige natuur bekijken, op bezoek gaan bij een sekte (Mandarom Ashram), en een schuimparty.

_MG_6237

DSC00997

Foto-ZTJI7LG8P1030090

In het tweede deel van mijn reis blogs schrijf ik over mijn drie leukste citytrips. En in het derde deel schrijf ik over de 2 reizen die echt helemaal boven aan in mijn lijst van beste reizen tot nu toe staat!

Één reactie Voeg uw reactie toe

  1. Talitha schreef:

    Heel leuk! Mooie plekken in Frankrijk (:

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie