5 populairste recepten 2017 tot nu toe

Het leek me wel eens leuk te kijken naar welke recepten het meest populair waren afgelopen jaar. Ik weet het, het jaar is nog niet voorbij. Maar toch is dit super leuk om te zien want het zijn absoluut niet alleen de meest bijzondere recepten. Ook lekkere simpele recepten zijn super populair. En zelfs een taart recept uit 2015 is dit jaar nog steeds een van het best bekeken recept. Lees snel verder om te zien welke recepten tot nu toe dit jaar het meest populair zijn geweest, en misschien doe je wel weer nieuwe bak inspiratie op!

  1. Chunky monkey taartje

Dat deze op nummer 1 staat als meest bekeken begrijp ik wel. De combinatie van chocolade en banaan zegt al genoeg toch? Hij is ontzettend vaak nagemaakt en iedereen is razend enthousiast over dit taartjewp-image-997747531jpg.jpg

2. Healthy lemon cheesecake

Dit is een van de eerste recepten die ik op mijn blog heb gedeeld. Hij is lekker, makkelijk en eiwitrijk. Ik kan heel erg goed begrijpen dat deze nog steeds vaak bekeken wordt. Ik denk zelfs dat deze het aller meest in nagemaakt. En terrecht hoor, ik maak hem zelf ook nog heel regelmatig.11998222_10207287490322592_1585582072_n

3. Gezonde chocolade koeken

Al vaker heb ik gezonde chocolade koeken gemaakt. Maar nog nooit heb ik een recept kunnen vinden die zo lekker is als dit recept. Elke keer hoop ik dat de koeken knapperig van buiten worden en nog een beetje zacht van binnen. Zoals die Amerikaanse grote koeken weet je wel? Telkens weer worden de koeken te droog of te taai. Maar niet met dit recept! Deze worden bijna perfect.wp-image-127425936jpg.jpg

4. Citroen schuimtaart

Dit is toch wel een pareltje vind je niet? Prachtig ziet hij er uit. En persoonlijk favoriet van mijn vriend. Hij kost iets meer tijd, maar dan heb je ook wat geweldigs.wp-image-779062168jpg.jpg

5. healthy glutenvrije carrotcakte

Ik denk dat dit de taart is die ik zelf het meest opnieuw maak. Sowieso ben ik fan van carrotcake, maar voor een gezonde variant is deze wel heeeel goed gelukt. Zelfs mijn collega zei dat ze nog niet vaak een glutenvrij gebakje heeft gehad die ze zo lekker vind als deze. Dat zegt wat toch?!wp-image-1777461555jpg.jpg

Hopelijk heb je weer wat bak inspiratie kunnen op doen!

Liefs Manouk

Plaats een reactie